torsdag 13. september 2012

i senga, med fisheye kamera, wiiii

 I dag har jeg vært på Naturfag ekskursjon med klassen. Jeg har observert innsekter i vannet, i trærne, i lufta og hvor nå en det går ann å finne de småkrypa. Jeg har sett på insekter i forstørrelsesglass og hatt de i hånden! Jeg er ikke så glad i insekter, men det virker som at jeg fint er nødt til å overvinne min "frykt". Nå som jeg skal bli førskolelærer og ha utefag kan jeg ikke overføre min "frykt" til barna. Så jeg må bare bite tenna sammen og bli en ordentlig tøff jente. 
Dagen starten tidlig i dag, allerede klokken 7 sto jeg klar på en parkeringsplass i østmarka. Så jeg er stuptrøtt og sliten i dag. Hatt en lang dag med gruppearbeid, lesing etterfulgt med oppgaveskriving hjemme. Så nå er planen og bare slappe av i senga og se noen serier, for nå er det endelig helg for meg, DET FØLES BRA!


1 kommentar:

  1. Du er flink! Stå på! Liker de bildene dine!
    klem Sara :)

    SvarSlett